کرج – چهارراه طالقانی – به سمت میدان شهدا – کنار گذر قبل از اداره پست – ساختمان ارم – طبقه اول
کرج – چهارراه طالقانی – ساختمان ارم
02632260644

جراحی زیبایی زنان

آشنایی با عمل ها و جراحی های زیبایی و ترمیمی زنان

این روزها در سرتاسر گیتی زنان متقاضی عملهای زیبایی در ناحیه واژن خود هستند. به دلیل دانش و تبحری که متخصصین زنان در این زمینه دارند این جراحی زیبایی زنان عمدتا توسط این افراد انجام می شود.

اما مهمترین عملهای زیبایی زنان عبارتند از :

۱.عمل های زیبایی واژن (ناحیه خارجی تناسلی زنان)

عمل زیبایی واژن یکی  پر طرفدارترین عملهای زیبایی زنان محسوب می شود. اکنون نه تنها در ایران، که در تمام جهان خانمها برای داشتن واژنی زیباتر و جوانتر به عمل زیبایی واژن مبادرت می کنند. این عمل در واقع با کوتاه کردن (بریدن) لابیاهای مینور همراه است. از آنجایی که تعداد عصبهای تحریک جنسی در لابیا مینور بسیار کم است، این جراحی اختلالی در لذت جنسی فرد ایجاد نمی کند. از سوی دیگر با زیباتر شدن واژن موجب بالارفتن اعتماد به نفس خانم ها در روابط جنسی و بهبود کیفیت آن می شود..

۲.جراحی پرینورافی

این جراحی یکی از عملهای پرطرفدار بین بانوان به خصوص بعد از زایمانهای طبیعی است. اگر تعداد زایمانهای طبیعی زیاد باشد، معمولا خانم ها دچار شلی عضلات واژن می گردند. این مشکل با عمل پرینورافی قابل بهبود است. به همین دلیل اصلی ترین روش برای ترمیم واژن بعد از زایمان های طبیعی عمل پرینورافی می باشد.

۳.عمل واژینوپلاستی

این جراحی، یک اقدام ترمیمی محسوب می شود و برای ترمیم، تنگ کردن واژن و زیباسازی ناحیه خارجی دستگاه تناسلی خانم ها انجام می شود. البته در کنار این عمل می توان عمل لابیاپلاستی را نیز به طور همزمان انجام داد.

۴.روشن سازی واژن

 با این که  مورد جزو جراحی های زیبایی به محسوب نمی شود اما معمولا خانمها این گزینه را نیز در کنار عملهای زیبایی خود درخواست می کنند. روشن سازی واژن روشهای گوناگونی دارد اما یکی از بهترین و شایع ترین روشهایی که هم اکنون در کل دنیا انجام می شود، استفاده از لیزر برای جوانسازی واژن است.

۵.تزریق چربی  و ژل به ناحیه واژن

تزریق ژل و تزریق چربی به واژن، روشی است که برای حجیم سازی و زیباسازی واژن بخصوص در افراد لاغر مورد استفاده قرار می گیرد. این اقدامات باعث شادابی هرچه بیشتر واژن می شود. در این دو روش ژل و چربی به لابیا ماژور تزریق می گردد.

بهترین جراح زیبایی زنان چه ویژگی هایی دارد؟

اصلی ترین فاکتورهایی که در انتخاب یک دکتر خوب برای عمل زیبایی زنان باید مورد توجه قرار بگیرند شامل:

 
میزان تبحر و مهارت جراح زنان

قطعا، مهمترین موضوع در عملهای زیبایی این است که نتیجه عمل دلپذیر و زیبا باشد. برای اطمینان از این مورد می توانید از جراح خود، درخواست تصاویر نمونه جراحی های قبلی را بکنید و با این کار  شما اطمینان از انجام عمل زیبایی حاصل کنید، به خصوص هنگامیکه متخصص برای شما نمونه کارهای مختلفی را از قبل و بعد از عمل به نمایش بگذارد.

 
تجربه عمل زیبایی زنان در دوستان و آشنایان

اگر کسی را می شناسید که قبلا آنجا عمل کرده نظر او را جویا شوید و ببینید که آیا از نتیجه عمل خود رضایت داشته است یا خیر؟ البته  باید توجه داشت که که با یک نظر نمی توان به نتیجه گیری درست و کاملی رسید اما بهر روی می توانید دید خوبی پیدا کنید. پس حتما از تجربه عمل زیبایی دیگران استفاده کنید.

 
از مراجعه کنندگان دیگر حاضر در مطب سوال کنید

شما با توجه به مطب و میزان رضایت سایر زیباجویان می توانید، دید کلی در مورد اینکه آیا آن متخصص زنان، جراح مورد نظر شما هست یا خیر بدست آورید. در مدتی که منتظر ورود به مطب هستید با دیگران ارتباط برقرار کنید و نظر آنها را در مورد پزشک مربوطه جویا شوید.

تضمین نتیجه جراحی زیبایی زنان

در مورد عملهای زیبایی ناحیه واژن مانند تمام جراحی های دیگر احتمال این وجود دارد که نتیجه جراحی مطابق خواست شما حاصل نشود. اطمینان پیدا کنید که پزشک جراح شما به کار خود تعهد دارد و در صورت بروز هرگونه اشکالی آن را برای شما رفع می کند. در این مورد با جراح مشاوره و نظر او را بشنوید…

هزینه جراحی زیبایی زنان

قطعا یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار بر عمل های زیبایی، هزینه آنهاست. پیشنهاد می کنیم در این مورد اطلاعات خوبی کسب کنید و با دانش کافی به سراغ عملهای زیبایی واژن بروید.